Εύη Οικονόμου

Εύη Οικονόμου

Commercial Director, ΕΥΡΩΧΑΡΤΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.

Με πτυχίο Χημικού από το ΕΚΠΑ και μεταπτυχιακό στα Τρόφιμα από το Πανεπιστήμιο του Reading, η Εύη Οικονόμου ξεκίνησε την καριέρα της …λίγο πριν το millennium από την Unilever για να ακολουθήσει η Bic και εν συνεχεία η Johnson & Johnson. To 2004 μεταπήδησε στη βιομηχανία των καπνικών προϊόντων με διαδοχικούς ρόλους ευθύνης σε Πωλήσεις & Trade Marketing, αρχικά στην Scandinavian, μετά στην BAT για να κλείσει ο κύκλος με την Imperial Tobacco. Έντεκα χρόνια μετά, τον κλάδο του Tobacco διαδέχτηκε αυτός της ομορφιάς, όπου ως Marketing & Sales Manager είχε την ευθύνη της εταιρικής, αλλά και προϊοντικής επικοινωνίας και πωλήσεων της AVON για μια πενταετία υψηλών προκλήσεων λόγω εσωτερικών αλλαγών σε διεθνές επίπεδο, αλλά και εξωγενών παραγόντων, πχ πανδημία, που επιδρούσαν στο μοντέλο πωλήσεων της εταιρείας. Λίγο μετά τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών σε πολυεθνικές, η Εύη αποφάσισε να σκεφτεί local και να επενδύσει στο όραμα εξέλιξης της Endless EC, αρχικά ως Επικεφαλής στο Marketing και εν συνεχεία ως Εμπορική Διευθύντρια με ευθύνη των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing & R&D.

Μπορεί η επένδυση στο συναίσθημα να έχει θετικό αντίκτυπο στις Πωλήσεις;

Πολύς λόγος γίνεται για την Συναισθηματική Νοημοσύνη (ΣΝ) και τον κρίσιμο ρόλο της σε κάθε τομέα της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής. Η διαχείρισή της μπορεί να μεταμορφώσει ένα εμπορικό τμήμα ώστε να ανταποκρίνεται σε ένα δυναμικό περιβάλλον, ειδικά σε μια οικογενειακή επιχείρηση;
Η απάντηση είναι ναι, αρκεί να παρέχουμε τα εργαλεία και το πλαίσιο. Ξεκινώντας πρώτα από την αυτό αξιολόγηση. Με κοινή αποδοχή και δέσμευση για το «γιατί» χρειάζεται μια μεταρρύθμιση. Η προσέγγιση είναι πολύπλευρη, και περιλαμβάνει εκπαίδευση αυτογνωσίας, ανάπτυξη ενσυναίσθησης, διαχείριση του άγχους, συνεχή ανατροφοδότηση και δημιουργία υποστηρικτικής κουλτούρας. Με τη βοήθεια ειδικών, οι οποίοι αποτιμούν την κατάσταση.
Η απόδοση μετριέται μακροπρόθεσμα – δεν είναι μια ταχεία διαδικασία. Απαιτεί συνέπεια και υπομονή από πλευράς Διοίκησης. Και ίσως αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για μια Ελληνική οικογενειακή επιχείρηση.
Τη δική μας διαδρομή θα σας παρουσιάσω στις 11/7. Η επιτυχία της μένει ακόμα να κριθεί…