Βασίλης Βλαχογιάννης

Βασίλης Βλαχογιάννης

Commercial Director, VITEX S.A.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1963. Σπούδασε Πολιτικές επιστήμες στη Νομική Σχολή Αθηνών. Από το 1987 ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στις πωλήσεις από τις Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις και στη συνέχεια στις Εκδόσεις Πατάκη ΑΕ. Το 1991 συνεχίζει την σταδιοδρομία του στο χώρο της διαφήμισης στην εταιρία Plouto ΑΕ. Το 1995 μεταπηδά στις τηλεπικοινωνίες στην τότε Telestet, σημερινή Nova, και μετέπειτα στην Ενέργεια, όπου παραμένει μέχρι το 2012 ως Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων. Από το 2012 είναι o Εμπορικός Διευθυντής της βιομηχανίας χρωμάτων Vitex (Αφοί Γιαννίδη ΑΕ). Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά, την Αλεξάνδρα 26 ετών και τον Άγγελο 14 ετών.

Στον ελεύθερο του χρόνο είναι Μαραθωνοδρόμος. Ξεκίνησε να τρέχει το 2013, όταν ανακάλυψε ότι πάσχει από υπέρταση και του προτάθηκε να «αλλάξει» τον τρόπο ζωής του δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στην άσκηση. Έχει καταφέρει να τρέξει (και φυσικά να τερματίσει)10 μαραθωνίους, ενώ είναι ο 5ος Έλληνας που έχει καταφέρει να ολοκληρώσει τους 6 Major Marathons. Σήμερα είναι ο αρχηγός της ομάδας MDA Finish Liners, η οποία δίνει την δυνατότητα σε ανάπηρα παιδιά σε αμαξίδια που πάσχουν από μυϊκή δυστροφία να ζήσουν την εμπειρία του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας.

Το μοντέλο πωλήσεων F2F (Family to Family)

Μέχρι σήμερα η τυπική διάκριση των επιχειρηματικών σχέσεων είναι μεταξύ επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C) και επιχείρησης προς επιχείρηση (B2B). Ωστόσο, πάνω από το 80% των επιχειρήσεων είναι οικογενειακές επιχειρήσεις, που παράγουν το 54% του ΑΕΠ και το 59% της εγχώριας απασχόλησης.

Η Vitex παρά το μέγεθος της, που την κατατάσσει στις «μεγάλες επιχειρήσεις» (τζίρος 70Μ €, Προσωπικό >400 ατόμων) δεν παύει να είναι μια Οικογενειακή επιχείρηση.

Ο κύριος όγκος των πελατών της είναι χρωματοπωλεία διάσπαρτα σε όλη την επικράτεια. Επομένως πολλές σχέσεις B2B, στην πραγματικότητα είναι μεταξύ οικογενειακών επιχειρήσεων.

Για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας, στην Vitex αναγνωρίσαμε την απλή πραγματικότητα. Ότι αυτές οι σχέσεις, είναι σχέσεις οικογένειας με οικογένεια. Αναπτύξαμε λοιπόν μια νέα μια νέα στρατηγική πωλήσεων που έγινε ο ακρογωνιαίος λίθος της εταιρικής προσέγγισης της εταιρείας. Αναγνωρίζοντας ότι οι πελάτες της ήταν κυρίως μικρά, οικογενειακά χρωματοπωλεία, η Vitex υιοθέτησε το μοντέλο Family to Family (F2F), αξιοποιώντας τους εγγενείς οικογενειακούς δεσμούς και την εμπιστοσύνη σε αυτές τις επιχειρήσεις.